Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mortens` Golf 1992 CL med Soundstream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Morten Pettersen View Post
    Prøver å suge ut litt info om å bygge vegg av en person, men han er litt kjip på opplysningene for å få det optimalt.
    Hva er "optimalt"?
    Bare å bygge det, så stort som mulig!
    Også lager du en refleksløsning som gjør at du kan endre tuningfrekvensen!
    Bare å sette i gang, du skal få MDF på krita av meg!

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • Originally posted by Dag Johansen View Post
      Hva er "optimalt"?
      Bare å bygge det, så stort som mulig!
      Også lager du en refleksløsning som gjør at du kan endre tuningfrekvensen!
      Bare å sette i gang, du skal få MDF på krita av meg!

      Mvh
      Dag Johansen
      Optimalt, er da best mulig resultat av utstyret mitt.. Om måleren ikke viser høye tall er ikke det så farlig, bare det er ubehagelig å sitte inni bilen.
      Jabba litt med Skjei i dag, ang batteri. Spare opp litt penger så skal vi se om ikke det blir ett par klosser baki under baksetet

      Comment


      • Du har ikke lyst til å selge èn XXX10000?? (PM)
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • Egentlig ikke men blar du opp 10 laken så skal du få en uåpnet

          Comment


          • Originally posted by Morten Pettersen View Post
            Egentlig ikke men blar du opp 10 laken så skal du få en uåpnet
            Får se... Må tenke litt på det der... Hadde sett for meg rundt en 8000,- men hvis den var ubrukt så kanskje!?
            Øyvind Kalbækken

            Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

            Comment


            • Kan få en XXX 6500 til 9000

              Comment


              • Så du hadde ikke noen XXX 10000, som du kunne solgt?
                Øyvind Kalbækken

                Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                Comment


                • Jeg blar gladelig opp 10 laken for den forsterkeren!
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • Jo har en XXX 10 000 som er uåpnet som jeg kan selge for 10 også en XXX 6500 u åpnet som kan gå får 9
                    Last edited by Morten Pettersen; 18-08-2007, 20:09.

                    Comment


                    • Testet litt med XXX 15 med 1 XXX 10 000 i dag, på ett Apollo 1750 batteri. Spillte høyest 35 Hz. Tipper jeg er på 144-145 Db.
                      Utenom det så oppleves bassen mye mer intenst i Bobla contra Golfen.
                      Hvis ikke den andre XXX 10 000 bllir solgt så tenker jeg at vi prøver 2 amper v 2,66 ohm v ca 2600-2800 v rms x 2 istede for 1 amp som leverer drøyt 3700-3800 w rms 1,33 ohm

                      Comment


                      • Fortsetter tråden på www.lydtrykk.no hvis noen har lyst å se fortsettelsen.
                        Tudelu...
                        Last edited by Morten Pettersen; 24-08-2007, 12:20.

                        Comment


                        • Lykke til med det da Morten....

                          Og for de som lurer på hvorfor Morten oppfører seg som en fjortis, så refererer jeg til denne tråden http://www.bilstereoforumet.no/showt...1099#post11099
                          Last edited by Bilstereosenteret.no; 24-08-2007, 12:13.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • Faktisk.
                            Jeg har samme tråden her, lydtrykk også på avforum. Litt unødvendig er det ikke?

                            Comment


                            • At du har tråder på annenhvert forum er da vel ikke vårt problem. Vi syns bare det er hyggelig om du og JR vil bruke dette forumet aktivt og bidra til å øke folks kunnskap og skape diskusjoner, men det får da skje på egen vilje og JR har valgt å ikke ville være her mer og du må gjerne gjøre det samme om du ikke trives her.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment


                              • Begyner å skli ut værre enn bilforumet med deres administratorer og moderatorer dette her... Tullete.

                                Comment

                                Working...
                                X